Vad vill ni att jag ska göra??

Ja som ni kanske har förståt så nu för tiden så har jag inget att göra, eller att skriva. Men vill ni att jag ska skriva om anndra sker eller att jag ska skriva något som är roligare??? Så är de bara att säja. Ni behöver inte vara räda jag är inte OND!!! Haha ja men de är bara att säja. Så jag vet vad ni tycker o vill. Just nu kan jag säja något annat äna bara (jag har inget att skriva mm ;P) för just nu siter jag o chattar med johanna, o vi har skit kul, hahah aa vi försöker fatta varför de hakar när vi snakar med vanadra |O. Imoron är de sista lov dagen, men de vill jag inte prata om för då blir man bara deppig (stavas).

Nej men nu ska jag ta o fortsäta chatta med johanna :D


Ugh de ser ut som om jag nästan inte har något hår!!!

Lite udda men men.

 

Höööööööööööööööööööööööööööres


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Haha kolla, om du vill vara med om att tävla om en länking i min meny så ska du först välja en bild som har vintertema. Sen när du valt en fin så laddar du upp den i ett inlägg och länkar min blogg i samma inlägg. Sen så kompierar du http koden och skriver den som en kommentar i min blogg :)

Fattr du nu?

2010-01-05 @ 20:44:55
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

aa precis, en fin som man kan tävla och vinna med :D

2010-01-05 @ 20:59:49
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0