Varför kommer de tillbaka!

varför kommer snön tillbaka!!! jävla skit saker!!!!!! Snön hadde ju börjat smälta och nu så är de ju värsta snö stormen ute!!!!!!!!!!!!!!! De är ju inte sant!!! De ska ju vara vår nu!!!



Godmorgon på er!!! Jag har ätit frukost och de redan. Idag blir de träning kan inte fatta att de är minte än en vecka kvar!!! Bra 6 dagar (haahaha)!!! Är inte nervös än men kommer nog bli de :O Idag så kanske jag sta till tvätstugan med mamma :) De kommer bli skönt, kan några av mina smutsiga kläder tvätas, som jag vill ha. Det suger att jag är för liten att vara i tvätstuggan själv :@ Men jag kan ju alltid tväta här hemma :)
Hur kom vi in på tvät??? Aja nu lämnar vi de. Igår så hadde jag de riktigt skönt såg på jurasik park (stavas) den är iallafal skit bra!!! Har set ettan ett par gånger :S Men den är endå bra :D

Just nu slappar jag bara och tar det lungt :D Men som jag sa ska kanske till tvätstuggan senare. Om inte så får de bli lite tvätt här hemma :)

 

Hare bra


Kommentarer
Postat av: linn:)

hahahahahha skoja inte!? xD hahahahahahaha<3

2010-03-21 @ 14:32:20
URL: http://livetenligtpettersson.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0