2133


Puss på er <3

Heej på er idag har dagen vart okej hade de bra på lunchen gick jag och en kompis hem till henne och stutsa stutsmata. Senare skulle vi städe i typ en skog mm och jag var tvungen att cykla dit medans alla anndra fick åka buss :( Och när vi städa så skulle man vara i grupp och jag var med Tania och vi ägde på att ploka skräp fyllde en hel svart soppsäk :D och vi hittade typ 3 st gråa grejor som siter på bil deck.
Sen idag var de utveklingsstamtal och jag hade bra på typ allt mne måste läsa böker ugh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HATAR DE!!!
Imorgon blir de kortaste dagen i veckan :D Slutar 13:40 yeppi! :D Alla andra dagar slutar man ju sent. Men nu ska jag bara plugga lite och sen sova är död efter en jobbig dag :|

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Corinne

jajamensan :D <3

2010-05-04 @ 08:09:06
URL: http://cuurrie.blogg.se/
Postat av: Corinne

hihi ,tack (a) :) <33

2010-05-04 @ 08:09:27
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0