ÄLSKAR ER



Imorgon blir de av till skolan om jag ska vara ärlig så blir de skönt de har vart såååå tråkigt hemma, och de blir en skön början i skolan ska vara i biblan de första och jag bor ju så nära så jag kan sova länge :D Och så har vi bara 2 lektioner om man tar bort sv som vi e i biblan och idrotten. Men jag vet inte om trä och metal räknas som lektion så jag menar?? Men men och så får jag kanske träna imorgon om hur jag mår. Har just ätit och ska snart plugga lite fick veta att jag har spanska prov på tisdag i de nya kapitlet och jag har misat allt har bara en lektion i skolan innan provet på måndag alltså så de blir att plugga över helgen :O :(
Men nu ska jag bara slappa och tänka på allt jag missat ;P

Massa kramar


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0