MAN KAN INTE GÅ PÅ VATTEN



Heej på er. Dagen idag har vart riktigt bra, men de var jobbigt för vi hadde idrott utte idag (såklart ;P) aja och man dog för de var sååååå varmt. Och ibörjan skulle man jogga och de gick ju ganska bra för mig :| Men jag och min kompis kom först ialafall :D Men de var lite tråkigt för jag kunde inte köra hella idrotten :( För de var bränbol och jag kunde bara vara utte när man var bränare och sånt för sen kunde jag inte. Senare idag så åkte jag till gymnasik hallen och såg på en uppvisning :) Och de  var riktigt bra. Imorgon ska de typ bli varmt igen :) tur att jag har idrott på morgonen då :) Men jag har bränbol imorgon med:|

Just nu sitter jag på balkongen och har de skönt :D Och för er som inte vet så är de inte skit varmt. Och så lysnar jag på musik :) Ska snart göra något att äta börjar bli hungrig :O

 

Hare bra


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0