Saknar dig

Vad tycker ni om min nya design?????????? Jag har inte ändrat sååå mycket men lite :D Snart blir de middag. Och ja de blev inte så som jag sa om att inte blogga. Men men...
Dagen har vart riktigt bra var ute och var med granarna och hadde de bra, hoppas man fick lite färg efter att vart ute i solen i 2 timmar :D Men de får man se senare på dagen för nu pallar jag inte. Jag funderar på om jag ska fixa lösen till min blogg. Men vet inte än.
Jag ska tippsa er som inte tycker om läskiga filmer jag såg en film som de stod att de var action men den var skit läskig :O
Men nu får ni hade bra

Massa kramar



Gammal bild


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0