I'M GONA...



Heej på er. Hoppas att ni har haft de roligt även att jag inte har bloggat. Men har inte pallat. Men nu är jag här :D
Nu kan jag berätta snabbt vad som har hännt dom senaste dagarna :)

FREDAG hände de inget specielt :) Utom att jag fick en ny mobil eftersom min paja när jag tappa den i marken. Och den är skit snygg kanske lägger upp en bild på den senare :)

LÖRDAG Var jag, Julia och Emma på Gröna lund :D De var skit kul fast de var sjukt väder först rengna de sen var de sol och så rengna de igen och så var de hella dagen :O Och så vart jag en kändis i lördags ;P Nej skoja men jag var med på tv.
När jag var där på Grönan och skulle åka Jetlign (stavas) så kom de några från sommar krysset som skulle vara med i smartast i farten typ. Oc´h då tog dom min och Emmas platser :( så jag stod där och sura. Men skit i att jag var sur. Men då filma dom och då var jag med på de där man står och väntar på att få gå och säta sig i vangnen:D Om ni såg på de så hadde jag ett röd vitt linne och en svart tröja :)
Och sen såg vi på genrepet till sommar krysset fast då så började de regna igen. Men efter de så gick alla dom som hadde sjungit runt och då råka Danny i E.M.D slå till mig i huvet typ. Men de sket han i. Men jaja. Efter så frös vi bara lite och åt några varma mini munkar (stavas) Men de var riktigt kul i allafal :)


SÖNDAG 
Var de träning och de gick inte så bra fick ont i mina knän och så...
IDAG
var jag i skolan och hadde de bra bara att jag nästan somna på so för vi kolla på en ur tråkig film :|

Nu ska jag sluta skriva innan inlägget blir för långt :O

MASSA KRAMAR


Gammal bild


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0