Min kära vän rubrlik!!

Hahaha!! Kunde inget till hkk provet idag (trode jag :O) Men när man kom hem fick mamma ett mail av min hkk lärare om provresultaten på provet vi gjorde idag :) Bra gjort Anneli (hhk lärare) rättade proven på ca 1 h :)
Och vad fick man??? 52 poäng av 62... Alltså VG bara 4 poäng från MVG! :D Så jävla stolt :D
Träningen gick bar men glömde min vattenflaska hemma och trode att jag skulle dö av törst :O
Imorgon blir det skola som vanligt men tyvär ingen träning med mina kära gymnaster för jag ska plugga till proven på fredag :(

Som ni vet bloggar jag inte mycket men ska bättra mig efter helgen :) Men nu ska jag sova är skit tröt :( Så ni får ha det bästa mina kära väner och älskade bloggläsare <333


Haha inte det normalaste :)

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0