DENTIONDEMAJTVÅTUSENELVA



jappp träning snart ska cykla har hag bestämt mig för :) ska nog cykla 40 min innan så man kan ta lång tid på sig vill inte bli trött av cyklingen när man sen ska träna och ha uppvärming och allt :O  Skolan idag bästa!!!! Börja 10 över 10 sen gick jag för skulle träffa en på mammas jobb som är sjukgymnast :) men om jag inte skulle gjort de så skulle det endå bara vart två lektioner idag :) Imorgon ska man städa så har bara två lektioner igen för sen ska vi äta lunch och kommer tillbaka presis när elevens val örjar och jag har inte det så hahha :D Men nu ska jag fixa min väska ni vet med gymnastik så måste man passa in med skydd ;P nej men jag ska lägga ner mina knä skydd och fot skydden och sånt... så heej på er för sen drara jag till träningen :)

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0