Japp för er som kanske är så intreserade eller kanske för intresseklubben!




Jaapp träningen gick bra tills en jävla fot ska paja!! körde (tyvärr men för er som inte fattar får ni låtsas att fatta) rondat fickis sträk salto, fösta gick inte bästa sen anndra gången så vad händer jo rondaten funkar ocg flickisen i stämet så stämer jag mellan tumblinget och landningsmattan så min fot åker ner genom och jag stämer upp och kände att jag måste dra mig runt i en salto annars bryter jag ryggen typ och den är typ 2 cm ovan  landningen så fick ont när jag stämde och lite när jag landa så min fot som just blev bra pajade nu men kommer kanske börja köra nästa vecka eller något får se :)  men är bara jävligt förbanad nu!! för innan hade jag gjort sträck tzuca och min dubbelvolt halv på trampett och stod men sen när man kör en så enkel grej som rondat flickis sträck salto så ska allt gå fel!!!!  Så nu har jag pratat utt mig för er!



ja så glada jag får ni se också

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0