Gästblogg!!

Till den anonyma idioten:

Jag såg att någon hade kommenterat en sak på min kompis blogg, och det är inte acceptabelt.


Du vet tyvärr inte vem du håller på med va?!?!?!
Sorry men detta tillåter jag inte! Man kommenterar inte slyna till min kompis, OKEEEJ?!???
Du bara kommer från ingenstans och kommenterar slyna till nån som inte ens bloggar längre på denna blogg-adress.
Helt jävla störd du är! Jag blev jävligt sur när jag såg denna kommentar. och det borde ni fatta.
Jag har kännt Angelica sen hon föddes och hon är fan ingen slyna!
Men om du nu ska vara så jävla omogen och slänga in en jävligt omogen kommentar. Så kan du ju själv vara slyna.
Jag bryr mig inte just nu vem du är och om du är tjej eller kille. Men du kan fan va SLYNA själv.
Och du du kan fan ta din jävla kommentar och sticka från denna blogg.
Om jag ser såna här kommentarer igeen så jaadu..
Du vet att man kan spåra ip-nummer? Då är det fan inte kul för dej.
Ha ett underbart och vackert liv nu jävla slyna.
OCH INGEN JIDDAR MED MIN ANGELICA MER! oKeEjJ??


O du Angelica älskar dej gumman, du vet att jag alltid finns om det är nåt. :)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

BLÄ på alla elaka kommentarer!

2011-11-13 @ 15:08:00
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

BLÄ på alla elaka kommentarer!

2011-11-13 @ 15:08:04
URL: http://jessi91.spotlife.se

Tack för din kommentar:

Ditt namn här! :)
Vill du spara?

Har du en E-postadress? (de är bara jag som ser den)

Om du har en blogg skriv den här! :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0